Biorąc pod uwagę zmieniającą się sytuację gospodarczą, społeczną i polityczną, Zarząd UDS postanowił zweryfikować dotychczasowe założenia prowadzenia działalności i przygotować spójną strategię firmy UDS na lata 2017- 2020. W tym celu powołano grupę projektową, efektem pracy grupy projektowej jest dokument, przedstawiający wszystkie ustalenia poczynione podczas spotkań.
Są to: strategia UDS na lata 2017-2020, mapa strategii, zestaw wskaźników mierzących postęp jej realizacji oraz lista inicjatyw strategicznych, niezbędnych do dokonania zmian w procesie organizacji pracy UDS, grupy projektowej oraz Zarządu UDS.
MISJA – NASZYM KLIENTOM:
Zapewniamy sukces poprzez najszybszą na rynku realizację projektów.
Oferujemy nowoczesne rozwiązania jakościowe, produktowe, logistyczne, sprzedażowe i marketingowe.
Budujemy zaufanie, wiarygodność i trwałość relacji z Klientami oraz dostawcami.
Maksymalizujemy efekt synergii wszystkich partnerów biznesowych tworzących produkt tak, aby zdobycie przewagi konkurencyjnej w punktach sprzedaży dla Klientów UDS było bezdyskusyjne.
MISJA – NASZYM PRACOWNIKOM:
Oferujemy nowoczesne i atrakcyjne miejsce pracy, poprzez możliwości rozwoju kompetencji oraz umożliwiamy podejmowania się ambitnych i wyjątkowych zadań.
Tworzymy atmosferę pracy zespołowej sprzyjającej budowie wyjątkowej kultury organizacyjnej.
Dajemy swobodę działania budującą poczucie odpowiedzialności i smak sukcesu.
MISJA – NASZEJ SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ
Tworzymy wzór dbania o bezpieczeństwo i zdrowie pracowników, ochronę środowiska i aktywny udział w życiu społeczności lokalnej.
Tworzymy miejsce praktyk i staży będące silnym wsparciem uczelni i ośrodków kształcenia w regionie.
WIZJA ORGANIZACJI:
UDS partnerem najlepszych korporacji światowych, marka która jako pierwsza przychodzi na myśl tym, którzy poszukują rozwiązań POS w Europie.
Będziemy rozpoznawalni jako firma dostarczająca rozwiązania najszybciej na rynku.
Wzór jakości, produktywności i innowacji. Miejsce pracy dla najlepszych z najlepszych.
Staniemy się najfajniejszym pracodawcą w regionie.
KORZYŚCI DLA KLIENTA:
Czas.
Jakość.
Nowoczesne rozwiązania POS.
Kompleksowa obsługa.
KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:
Rozwój kompetencji.
Wzrost wartości pracowników na rynku pracy.
Bezpieczne miejsce pracy.
Pozytywna atmosfera w pracy.
Duma z pracy w UDS.
Atrakcyjne wynagrodzenie.
KORZYŚCI DLA FIRMY:
Zwiększenie wartości organizacji.
Bezpieczne miejsce pracy.
Pozytywna atmosfera w pracy.
Podniesienie konkurencyjności i umocnienie pozycji na rynku.
Zrównoważony portfel klientów.
Praca z najbardziej wymagającymi Klientami, od których będziemy się uczyć.
Wszelkie pytania dotyczące naszej strategii można wysyłać na adres mailowy
strategia@uds.com.pl